donderdag 8 september 2011

Jumping AWD

Als je denkt dat je alleen springacties kunt zien op Jumpin Amsterdam, nou in de AWD kun je ook aardig wat zien :)

Zal ik wel zal ik niet ??


Ik ga toch :), maar ik smokkel wel een beetje.



Kijk mij vliegen....



Weer te kort, volgende keer beter rekenen :)



Meer info over AWD en Natuurfotografie, kijk op: www.klaasdevriesfotografie.nl .
Hier kun je je ook registreren voor een nieuwsbrief, kletsen op het forum of gewoon wat lezen :)

Groet,
Klaas

11 opmerkingen:

  1. Hallo Klaas,

    Dit is altijd bijzonder mooi om te zien, en helemaal als je er zulke foto's van kan maken. Fraai om te zien.

    Ik hoop het binnenkort ook eens vast te kunnen leggen.

    Gr,

    Remco

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf zo`n spring serie Jaap!
    Mooi de hele oversteek vastgelegd.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jaap.

    mooi moment altijd en prachtig in beeld gebracht

    Groet
    André

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Jaap, Jij hebt een mooi moment weten vast te leggen! Leuk zo'n springende hinde.
    groetjes Odette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig zo'n serie erg mooi. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Kees,

    Dat zijn altijd mooie momenten.
    Prima vastgelegd.
    Groet,
    Peter en Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Klaas

    dit heb je erg fraai in beeld gebracht....erg goed gedaan.

    groet, Joop

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi Klaas
    dat heb je prachtig in beeld gebracht
    ik heb het nog nooit zo gezien,super
    gr leen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Klaas,

    Geweldig vastgelegd! En komisch.

    Groeten,
    Robert

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, dit blijft een prachtig gezicht, de springende hertjes. Ik heb dit weekend voor het eerst een zwemmend hert gezien, ook heel bijzonder.

    BeantwoordenVerwijderen