donderdag 11 maart 2010

Woensdag 3 maart Ingang Panneland

Een paar dagen vrij genomen, een mens moet toch af en toe even kunnen ontspannen.
In de loop van woensdagochtend toch nog even naar de AWD gegaan om een wandeling te maken, het weer was redelijk en het was ook niet erg druk.

Gelijk in het begin was het al een feestje met een leuke groep hertjes, waarvan deze midden op het pad naar iets eetbaars zocht.

Verder gelopen en een paar mensen gezien die ik vaag dacht te kennen van een van de blogs maar we kwamen niet dicht genoeg bij om elkaar te groeten.
Wie was daar op 3 maart ??

Maar weer even naar mijn koeien gelopen, en er waren zeker weer nieuwen want deze kende ik nog niet, maar reageerde toch als een echt model.


En ook nog maar een portretje, ik voel me net een Papparazi fotograaf :)

Later nog een mooi groepje hertjes gezien op een heuvel waarvan ik er eentje echt leuk kon fotograferen.
Ze stond zo mooi op de heuvel en keek zo aandachtig naar mijn gesluip .


Voordat ik bij Panneland terug was kreeg ik nog een creatieve bui toen ik deze omgevallen boom zag, een paar rondjes om de boom ( ik leek waarschijnlijk net kabouter Plop)om de compositie te bepalen, en dit was het resultaat.


Wat mij betreft mag de lente beginnen.

Groet,
Klaas

7 opmerkingen:

  1. Leuke foto's hoor ... ik ben vandaag nog even geweest, maar was er dus niet die ochtend dat jij er was ... :-)

    Fijn weekend.
    Groetjes,Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Klaas,

    Mooie foto's.
    De koeien staan er prachtig op.
    Ik ben vanmorgen even geweest en ik verwonder mij steeds weer over de prachtige damherten.
    Ik zou zo weer willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Klaas
    Lekker hé..Zo maar een paar daagjes vrij.
    En dan een heerlijke wandeling in het AWD.
    Ik moet een beetje op mijn snipperdagen letten..Want ze zijn op voordat je er erg in hebt.En ik moet er nog een paar overhouden voor de Bronst 2010 :)
    Ook ik was 3 maart in het AWD..en ook Maarten Kroes.Maar of we elkaar gezien hebben??
    Prachtige foto's.
    Gr Henk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Klaas,
    Je zou vaker even vrij moeten nemen zodat wij van je prachtige foto's en dito verhalen kunnen genieten.....
    De koeien staan er erg mooi op!
    Groet,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker een dagje vrij om te wandelen en leuke platen te schieten!
    Leuk verslag.
    Groet,
    Peter en Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vanavond heel veel blogs bezocht over de AWD en ik moet zeggen dat het prachtige blogs zijn, zo ook hier. Ik ben volger geworden want wil er wel meer van zien. Fijne zondag, en groetjes
    jacqie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke foto's .
    Ik ben ook helemaal verslaafd geworden van de AWD.
    Wat is het genieten daar.En vooral als je met prachtige foto's thuis mag komen.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen