dinsdag 19 april 2011

Even geen tijd...

Ook al kom ik geregeld in de AWD, de tijd voor het blog ontbreekt me, en dat is niet leuk, moet er tijd voor maken.

In Mei en Juni geef ik 2 workshops voor het Waternet voor startende Natuurfotografen, lijkt me erg leuk om te doen ( geef al vaker workshops, maar nog nooit voor Waternet )


Maar nu even een leuke foto van onze "Tuinreiger" die al aardig brutaal aan het worden is, zit voor de schuifpui, op de tafel en kijkt soms heel grappig naar binnen.

Nieuwste gedrag: Roepen om aandacht.





Groet,

Klaas

4 opmerkingen:

  1. Hoi Klaas
    wat een mooie foto.
    erg mooi die closup.
    groetjes Herman,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hà hà, grappig die brutale Reiger.
    Sùper foto!
    Wat leuk dat je workshop`s gaat geven in de AWD.
    Altijd genoeg te beleven dus kan niet mis gaan.
    veel plezier alvast.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je workshops gat geven in het AWD, daar is natuurlijk genoeg te zien om vast te leggen. De roepende reiger is een erg leuke foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Klaas
    een prachtig close-up
    en ik wens je succes met de workshops.
    gr leen

    BeantwoordenVerwijderen