maandag 9 mei 2011

5 Mei 2011 Ingang OASE

Afgelopen 5 mei de ochtend gebruikt om de historische voertuigen in Zandvoort te bekijken en te fotograferen, en de middag een heerlijke wandeling gemaakt in de AWD.
De historische voertuigen worden steeds meer een begrip op 5 mei op het strand tussen IJmuiden en Scheveningen, en het worden er ook steeds meer, en daardoor ook mooi om te fotograferen.
Een MP op een Harley.


Ook de details worden door de liefhebbers steeds beter in de voertuigen toegepast.


Mijn vrouw bij haar nieuwe auto :)


De middag was voor het AWD, en we hebben gekozen voor de OASE ingang.
Het was lekker rustig en er waren vele herten te bewonderen, maar het mooiste was de show van de vos op het welbekende plekje.
Onderstaand een kleine impressie, waarbij de boomfoto wel erg tot de verbeelding spreekt.

Lig ik zo goed ??


Een wandelingetje..


Een zeldzame Boomvos :)

Het was een heerlijke wandeling, maar eigenlijk was het een heerlijke dag die alles had wat een bevrijdingsdag mooi maakte :)

Klaas

8 opmerkingen:

  1. Apart die vos in de boom ... je zwart wit foto's vind ik erg geslaagd.

    Groetjes,Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige opnames Klaas
    ja vooral die van de vos mijn lieveling , en een fijne info.
    gr leen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's aleen die vos is een
    Beetje onnatuurlijk maar wel mooi.
    groetjes herman,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Klaas,
    Mooie keuze, zwart/wit, past echt bij deze beelden.
    Leuk om je vrouw eens te zien, ze mist alleen haar voetjes.....
    De zeldzame boomvos, eerlijk gezegd heb ik er een beetje moeite mee, ik heb deze foto's vaker hier en daar voorbij zien komen, en weet dat de vos gewoon met iets lekkers de boom in wordt gelokt, oké, het levert een mooie foto op, maar toch...
    Groetjes
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi dat je de oude voertuigen in zwart/wit hebt gedaan Klaas.
    De Vos staat er weer mooi op.
    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Klaas,

    Leuk idee die voertuigen in z/w neer te zetten.
    De boomvos is ook top !!
    Groet,
    Peter en Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Klaas, Door de voertuigfoto's in zwart wit te plaatsen, komen ze nog sterker over. Top. De vossenfoto's zijn ook erg fraai, vooral die van de vos in de boom.
    Groetjes Odette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie zwart wit foto's, goede keus bij dit thema. De vos is prachtig, ik herken hem alleen niet als een van de rugzakvossen, is dit weer een nieuwe. Tja....over de vos in de boom is hier al geschreven, ik denk er ook zo over, ik ben gewoon bang dat iemand daar wat heeft neergelegd voor de vos.

    BeantwoordenVerwijderen