vrijdag 29 juli 2011

Vernieuwde site

Zo vlak voor de vakantie is het erg druk op het werk om alles af te krijgen ( wat elk jaar weer net niet lukt :) ),dus geen tijd gehad om eens lekker door de duinen te struinen, en dat mis ik toch wel.
De vakantie dit jaar zal besteed worden in ons eigen land, dus als het weer mee zit heb ik wel 3 weken de tijd om in het mooie AWD rond te banjeren.

Wel heb ik nog tijd gehad ( dank zij het slechte weer) om in de avonduren mijn internet site goed op poten te zetten, het concept staat, en nu de vulling.


Op de site bestaat ook de mogelijkheid om een evenement te plaatsen, en gezien het feit dat er vanuit de blogs vaak wandelingen worden georganiseerd is het misschien een idee om deze aankondigingen daar te plaatsen.
Ik ag in ieder geval mijn initiatieven voor gezamelijke wandelingen daar neer zetten, maar als de lezers\volgers van dit blog ook willen, dan kan dat, plaatsen staat voor iedereen vrij.
Voor het forum is het handig om je te registreren :), je blijft dan ook op de hoogte van al het nieuws omtrent de AWD vanuit mij.

Lijkt het je leuk om op de hoogte te blijven registreer je dan en je krijgt alle nieuws in de mail :)

De site is te vinden op: www.klaasdevriesfotografie.nl


Alvast bedankt en succes :)
Groet,
Klaas

6 opmerkingen:

  1. een leuk portretje van dat eentje.
    het ziet er weer goed uit Klaas .
    een fijn weekend en veel succes.
    en een fijne vakantie
    gr leen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Klaas
    Heel mooi je blog.
    Ik wilde me aanmelden op je site, maar het is niet gelukt.
    Ik heb de e-mail ontvangen op de link geklikt maar ik kan me niet inloggen.
    Jammer het leek me een hele mooie site
    Gr. Louisa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Klaas, ik ga snel op je site kijken!
    Leuke plaatjes laat je zien.
    Heel fijne vakantie en mooi struin weer,
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie foto's zowel van de zwanen als van de dierentuin. Ik ga je site bezoeken.
    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Klaas,

    Ik ga zo ff kijken op jouw blog.
    Fijne vakantie!

    groet,
    Peter en Janny

    BeantwoordenVerwijderen