dinsdag 26 januari 2010

Zaterdag 23 Januari Ingang Panneland

Zaterdag weer een poging gedaan om bij de duizendmeterweg te komen ( ik weet niet wat ik daarmee heb, maar ik wil er gewoon eens naartoe :) )

Het was redelijk rustig en al vrij snel kwam ik de eerste herten tegen, deze lichtgekleurde lag tussen allemaal redelijk donkere exemplaren.


Binnendoor gegaan bij het kanaal langs en verder langs de koeien waarbij een van hen zich als een mooi model ontpopte en rustig bleef staan totdat ik mijn foto's had gemaakt, en telkens als ik mij omdraaide deed ze weer een stap naar voren zodat ik een beter compositie kon maken.

Nadien mijn weg vervolgd, maar ergens schijnbaar verkeerd afgeslagen want ik kwam heel ergens anders uit :(

Tot overmaat van ramp begon het te regenen en ben ik maar weer omgekeerd ( zal ik ooit de duizendmeterweg nog eens bereiken ??)


6 opmerkingen:

  1. hoi Klaas
    een prachtige foto van de koe.
    een mooie compositie en een goed contrast en mooi scherp.
    groetjes Herman versteeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Klaas
    Ja..Natuurlijk ga je de Duizendmeterweg wel halen. Maar..Met regen houdt het snel op..Dan is de leut er snel af.
    Een beetje koud of sneeuw en wind...Dat is prima..Maar regen. nee:(
    Daar zit op dat moment niemand op te wachten.
    Als het regent wil ik nog wel eens de vogelkijkhut pakken...ff een bakkie..En dan hopen dat het stopt met regenen.Maar ook dat is dan niet echt geweldig.
    De volgende keer beter weer gewenst.
    Gr Henk
    p.s. die koe zit bijna in je camea :)
    Mischien beseffen ze het niet..Maar wat hebben ze het daar best!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie foto van die koe ... helemaal up close and personal ... super!

    Groet,
    Miranda
    www.mirandabos.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het gaat je vast nog wel eens lukken om op de Duizendmeterweg te komen :-)
    Het is best nog wel een eind lopen die kant op.
    Leuke plaat van de koe.
    Groet,
    Peter

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beste Klaas
    Je mag jaloers zijn, ik zou het ook zijn.
    Het was onbeschrijvelijk deze ervaring. ook de mensen die het zagen gebeuren.
    Ik heb het nog een keer gezien maar was te laat met de foto's. Dit was bij de houtenbrug bij de OASE. de vossen zijn zeker mooi maar dit was heel bijzonder.
    Heelveel wandel en foto plezier
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Klaas,
    N.a.v. van je reactie op mijn site heb ik natuurlijk de jouwe ook even bezocht. Je bent net als ik een beginnend "blogger". Vraagt even veel tijd he? Maar ga er mee door! Je foto's zijn mooi helder en scherp, en ik vind het steeds erg leuk om er verhalen bij te lezen, en dat doe je op een prettig leesbare manier.
    Maar wat heb je toch met die Duizendmeterweg???
    Een vraagje, een aantal foto's kan ik doorklikken naar een vergroting, en andere weer niet, waar ligt dat aan? (Ja, ik heb ook nog veel te leren :))
    Ik blijf je volgen,
    groet,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen